kk-54 kk-54
298
BLOG

Awiacja czy dewiacja ?

kk-54 kk-54 Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Niedawno w tekściku "STW na bocznicy..." napisałem o kijach, pociągach, bliźniakach. Że  może ich - jako przykładów - nie przytaczać bo dyskutuje się właśnie o nich, a nie na temat.

Ktoś, po kilku wpisach - zupełnie w poprzek mojej propozycji - dodał nowe: samoloty lądujące, drzewa rosnące i drzew wielkość kątową. Brak rozumienia czytanego tekstu ? Nie sądzę. Mam wrażenie ze już to widziałem. Stylistyka, słownictwo, sposób działania.

Jak szczur - bieganina po wszystkich kątach, popuszczanie czym się da i gdzie się da. I do następnych notek, bo jeszcze nie ufajdane. I dalej...wklepać  cokolwiek, żeby nie zapomnieli, że jest.

Co robić z zakałą ?

 

 

  

 

 

 

                                   

 

kk-54
O mnie kk-54

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie