kk-54 kk-54
199
BLOG

STW na bocznicy - rozrząd.

kk-54 kk-54 Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

 A właściwie górka rozrządowa. Jest  tuż obok bocznicy i trudno jej nie zauważyć. Zapchałem na nią STW ( bezwzględnie jej się to należy) i spojrzałem w dół.

Na osobnych torach stoją różne klasyczne składy : mechanika, ruch ... Wagony z hakami w kształcie haków, każdy skład solidnie połączony. U mnie na górce zestaw różnych wagonów, każdy pasuje do któregoś dolnego składu, ale  każdy z hakiem w kształcie "znanego współczynnika" - taka natura tej teorii. Zacząłem moje wagony rozpinać i spuszczać z górki do właściwych składów. Okazało się, że " współczynnikowe haki" pasują do nich jak ulał. Działają na tym Niższym poziomie bez zgrzytów. Czyli: z tego, że każdy wagon STW ma " znany hak" nie wynika, że każdy wagon z takim hakiem to STW.

Wagony zjeżdżały z przyspieszeniem. Musiałem chodzić tam i z powrotem żeby kolejne przyciągać i puszczać na dół. Jeśli fizyka, to jest "a" - z górki i "a' " - według mnie, ruchomego. W instrukcjach obsługi Niższego poziomu stoi : a=a'. Żeby chodząc tam i z powrotem względem górki napisać to i mieć rację trzeba mieć czas i coś wiedzieć. Czas mam bo wagony rozpuściłem - zostało poczytanie Galileusza.

 

 

  

 

 

 

 

 

                         

 

 

                       

                        

 

 

 

kk-54
O mnie kk-54

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie